Śniadanie 2 Dieta Katering
Jak skomponować dobrą dietę?
11 lutego 2016
catering dietetyczny
Czym się różni katering od jedzenia z puszki i słoika?
24 października 2016
Pokaż wszystko

Olej kokosowy w diecie

Olej kokosowy w diecie

Coraz częściej w kateringu dietetycznym używamy oleju kokosowego , który dodaje naszym klientom energii oraz dzięki ogromnej ilości MCT przyspiesza metabolizm i spala tkankę tłuszczową.

Olej kokosowy pomaga w regulowaniu poziomu cukru we krwi i zapobiega insulinooporności, która jest główną przyczyną tycia u większości osób. Kiedy spożywasz węglowodany będąc chorym Twój układ pokarmowy rozkłada je na cukry proste i uwalnia do krwiobiegu, gdzie wzrasta poziom cukru i trzustka otrzymuje sygnały by produkować więcej insuliny. Dlatego tak ważne jest by katering dietetyczny, który wybierzesz spełniał Twoje oczekiwania.

U osób odpornych na insulinę wraz ze wzrostem jej poziomu we krwi wzrasta ilość tłuszczu magazynowanego w tkankach dlatego ważne jest by w ich diecie była mała ilość węglowodanów i większa ilość zdrowych tłuszczy np. oleju kokosowego. Jeśli zauważyliście takie objawy u siebie tzn, że powinniście węglowodany zastąpić tłuszczem, który nie podnosi cukru we krwi.

Olej kokosowy dodawany do posiłków w kateringu dietetycznym jest korzystny dla każdego kto chce się zdrowo odżywiać i mieć wspaniałe samopoczucie i efekty na treningu.

Najważniejszych właściwości oleju kokosowego

  1. Jest naturalnym antybiotykiem, ma działanie antybakteryjne, grzybobójcze, hamuje rozwój szkodliwych bakterii.
  2. Przyspiesza metabolizm i dodaje energii.
  3. Daje „ paliwo” w ćwiczeniach siłowych i wytrzymałościowych.
  4. Zmniejsza ryzyko chorób tj. cukrzyca, nadciśnienie, zawał, udar,miażdżyca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *