Jak szybko spalić tkankę tłuszczową?

Co powoduje odkładanie się cellulitu?
30 listopada 2016
dieta pudełkowa
Sól w diecie i jej rola w żywieniu
21 lutego 2017
Pokaż wszystko

Jak szybko spalić tkankę tłuszczową?

Dieta ketogeniczna, czyli jak szybko spalić tkankę tłuszczową

Styczeń to dla wielu osób miesiąc postanowień i zmian.

Zaczynasz dietę i szukasz nowych inspiracji by jak najdłużej wytrzymać w postanowieniach które sobie założyłaś/eś.

W Internecie jest bardzo dużo informacji na temat diet odchudzających lub diet sportowych z których możesz przygotować dla siebie program dietetyczny i menu na kilka tygodni. Jeśli nie masz czasu na zakupy, gotowanie i przyrządzanie dań sama (/m) to możesz zamówić gotowe posiłki dietetyczne zapakowane w pojemniki, które dostawca dostarczy Ci do domu lub pracy.

Każdy sposób jest dobry by osiągnąć cel, np. zgubić tkankę tłuszczową, mieć lepsze samopoczucie i wygląd.

Bardzo dużo osób cierpi też na choroby metaboliczne i dla nich firmy cateringowe wychodzą naprzeciw i dostosowują dietę do ich potrzeb.

Jeśli cierpisz na otyłość, cukrzyce lub masz nadmiar cholesterolu jedną z diet na której uzyskasz dobry wygląd i samopoczucie będzie dieta ketogeniczna

 

Dieta ketogeniczna w praktyce

Bardzo dużo osób wybiera dietę ketogeniczną. Dieta ta jest bardzo wygodna możesz na niej jeść mniej posiłków, ponieważ tłuszcz trawi się dłużej i nie odczuwasz głodu – „ jesz tłuszcz i spalasz tłuszcz” i dzięki temu możesz spożywać posiłki co 4 godziny i jeść 3 lub 4 razy dziennie.

 

Tłuszcz w tej diecie stanowi 80% dostarczanej energii,
15 % to białko,
5 % węglowodany

 

Dzięki tej diecie:

  • pozbędziesz się tkanki tłuszczowej i stracisz kilogramy
  • Twoja tarczyca będzie lepiej funkcjonować
  • serce będzie sprawniejsze
  • organizm będzie miał mniej wody podskórnej
  • zwiększysz regeneracje
  • będziesz mieć płaski brzuch

 

Zalety diety ketogenicznej:

  • bardzo mały apetyt
  • brak ochoty na słodycze i podjadanie
  • utrata tłuszcz nawet tego, który schodzi najwolniej, np. z ud
  • zwiększony poziom energii
  • pomaga walczyć np. z insulinoopornością
  • praca mózgu jest lepsza
  • masz większą koncentracje i skupienie
  • zmniejszasz poziom złego cholesterolu – LDL a podnosisz poziom dobrego – HDL

 

Każdy człowiek jest inny i każdy musi znaleźć dla siebie odpowiednią dietę. Jeśli masz chore nerki lub twój woreczek żółciowy jest mało sprawny ta diet nie jest dla Ciebie.

Jeśli lubisz węglowodany to nagłe przejście może być bardzo drastyczne. Pamiętaj to Twoje ciało i to Ty musisz wiedzieć na jakiej diecie czujesz się najlepiej. Dieta sportowa lub Dieta odchudzająca każda dieta poprawi Twoje zdrowie i samopoczucie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *