Dieta sportowa

Jeśli jesteś osobą , która lubi aktywność fizyczną , ćwiczy na siłowni, biega, pływa na basenie lub uprawia inne rodzaje sportu ta Dieta jest dla Ciebie

Dieta sportowa 2500 - 3000kcal

Dieta przeznaczona jest dla wszystkich osób, które lubią jeść
smacznie i zdrowo.

Jeśli jesteś osobą która ma dużo pracy, brak czasu na gotowanie a Twój umysł potrzebuje paliwa i energii by pracować na największych obrotach ta Dieta jest dla Ciebie.
Jeśli jesteś osobą, która chcę zwiększyć swoją wagę ciała i mieć więcej siły ta Dieta też jest dla Ciebie
Dieta sportowa jest bogata w węglowodany, białko, tłuszcze oraz odpowiednią ilość warzyw i owoców przy zachowaniu odpowiednich proporcji pomiędzy nimi.

DietaAbonament 5/7 dniAbonament 10/14 dniAbonament 20/28 dni
2500 - 3000 kcal320 / 448 zł640 / 896 zł1280 / 1792 zł

Przykładowy jadłospis:

  • Śniadanie: Płatki owsiane z bakaliami i orzechami nerkowca
  • Drugie śniadanie: Pudding kakaowy z miodem akacjowym i sosem truskawkowym
  • Obiad: Wołowina w pięciu smakach z grzybami mun, dymka , papryka i ryżem jasninowym
  • Podwieczorek: Koktajl z truskawek, pomarańczy, banana i tymianku.
  • Kolacja: Łosoś wędzony z makaronem razowym i brokułami w sosie rosé.

Alergeny

1. Zboża zawierające gluten
2. Skorupiaki i produkty pochodne
3. Jaja i produkty pochodne
4. Ryby i produkty pochodne
5. Orzeszki ziemnie i produkty pochodne
6. Soja i produkty pochodne
7. Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą)
8. Orzechy
9. Seler i produkty pochodne
10. Gorczyca i produkty pochodne
11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
12. Dwutlenek siarki i siarczyny
13. Łubin i produkty pochodne
14. Mięczaki i produkty pochodne

Zachęcamy do spróbowania!

Dzięki własnemu doświadczeniu i pasji gotowania, zapewniamy naszym klientom zróżnicowane dania o wyjątkowym smaku.

Tylko z dobrze dobraną dietą trening na masę przyniesie odpowiedni efekt.
Pamiętaj! Dieta to 70% sukcesu.