Dieta na zdrowie
i dobre samopoczucie

Celem diety poprawiającej zdrowie i samopoczucie jest pomoc w leczeniu niektórych chorób (takich jak np. cukrzyca lub dna moczanowa), poprawa ogólnego stanu zdrowia oraz samopoczucia. Ciężkie posiłki, niewłaściwie skomponowane dania potrafią obciążyć organizm i sprawić, że czujemy się ociężali, jest nam smutno i depresyjnie. Celem naszej diety jest przywrócenie radości życia, oczyszczenie organizmu z toksyn i poprawienie metabolizmu.

Już po kilku dniach można dostrzec pierwsze efekty!

Dieta na zdrowie
2000kcal

W trudnych chwilach wiele osób sięga po słodycze i węglowodany

– to one, dostarczając cukru do krwi, powodują chwilowe poczucie szczęścia. Niestety, słodkie przekąski nie wpływają dobrze na linię, a zawarte w nich przetworzone składniki obciążają układ trawienny. Stosując naszą dietę nie ma mowy o podjadaniu. Dobrze skomponowane posiłki dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych i mikroelementów, zaspokajając zapotrzebowanie na minerały i witaminy. Dzięki nim organizm funkcjonuje sprawniej, a lekkostrawne posiłki nie obciążają układu trawiennego.

DietaAbonament 5/7 dniAbonament 10/14 dniAbonament 20/28 dni
2000 kcal293 / 413 zł540 / 756 zł

1080 / 1512 zł
Dieta poprawiajaca zdrowie warszawa

Dobry humor i świetną sylwetkę można mieć od zaraz!

Zachęcamy do spróbowania! Kaloryczność diety jest dobierana do trybu życia i indywidualnego zapotrzebowania.
ZOBACZ PROMOCJE

Przykładowy jadłospis:

  • Śniadanie: Omlet z białek z suszonymi pomidorami, avocado i kozim serem chevré.
  • Drugie śniadanie: Sałatka z sezonowych owoców w ponczu ze świeżych pomarańczy i mięty.
  • Obiad: Szaszłyki z kurczaka po karaibsku z papryczka chipotle, pilav z ryżu brązowego oraz salsa verde.
  • Podwieczorek: Koktajl ze szpinaku, natki, ananasa i jagód goji.
  • Kolacja: Grillowane cienkie plastry wołowiny z sałatka z fasolki szparagowej i prażonych migdałów, dressing z pieczonego czosnku i musztardy.