Dieta optymalna

Głównym źródłem energii w tej diecie są tłuszcze,białka i minimalne ilości węglowodanów – zachowanie odpowiedniej proporcji pomiędzy nimi.

50-80 gr. białka
200-300 gr tłuszczu
50-100 gr węglowodanów dziennie
Dzięki tej diecie zgubisz zbędne kilogramy

Dieta optymalna

Głównym źródłem energii w tej diecie są tłuszcze,białka i minimalne ilości węglowodanów – zachowanie odpowiedniej proporcji pomiędzy nimi.

Dieta optymalna pomaga w uzyskaniu szczupłej sylwetki oraz przywraca równowagę organizmu aby odzyskać zdrowie.
Nasze ciała potrzebują tłuszczu, ponieważ jest on niezbędny dla zdrowia, a idealnym sposobem na poradzenie sobie z epidemią chorób serca i otyłością jest odpowiednia dieta.
Dieta optymalna Dieta optymalna pomaga w uzyskaniu szczupłej sylwetki oraz przywraca równowagę organizmu aby odzyskać zdrowie.Głównie opiera się na spożywaniu naturalnych produktów i najbardziej sprzyjających zdrowiu tłuszczów, dzięki którym przyspieszysz przemianę materii, zwiększysz poziom energii i unormujesz temperaturę ciała.

Dzięki zdrowym tłuszczom poprawisz funkcje tarczycy, usprawnisz pracę serca czy ustabilizujesz poziom cholesterolu. Skuteczna w leczeniu otyłości, cukrzycy, chorób układu krążenia, przewlekłego zmęczenia, nadciśnienia,raka a także wielu innych.

Produkty, które stosujemy w diecie to :

  • Mięso
  • Ryby
  • Jaja
  • Produkty mleczne
  • Olej z gęsi, olej lniany, olej kokosowy
  • Orzechy włoskie, migdały, nasiona
  • Awokado
  • Warzywa
  • Ziemniaki

Alergeny

1. Zboża zawierające gluten
2. Skorupiaki i produkty pochodne
3. Jaja i produkty pochodne
4. Ryby i produkty pochodne
5. Orzeszki ziemnie i produkty pochodne
6. Soja i produkty pochodne
7. Mleko i produkty pochodne (łącznie z laktozą)
8. Orzechy
9. Seler i produkty pochodne
10. Gorczyca i produkty pochodne
11. Nasiona sezamu i produkty pochodne
12. Dwutlenek siarki i siarczyny
13. Łubin i produkty pochodne
14. Mięczaki i produkty pochodne

W diecie są 4 posiłki

Przykładowy jadłospis Diety Optymalnej
  • Śniadanie: Pasta z jaj ze szczypiorem, rzodkiewką i pomidorem
  • Drugie śniadanie: Pudding śmietanowy z nasionami Chia
  • Obiad: Karkówka grillowana z pieczonym ziemniakiem , cebulą i cukinią
  • Kolacja: Sałatka z orzechami, awokado i łopatką wieprzową

Zachęcamy do spróbowania!

Dzięki własnemu doświadczeniu i pasji gotowania, zapewniamy naszym klientom zróżnicowane dania, o wyjątkowym smaku.