Zdobądź na lato wymarzoną sylwetkę!

Dieta odchudzająca

Celem diety odchudzającej jest zgubienie nadmiernej ilości kilogramów oraz zmniejszenie obwodów brzucha, ud, rąk oraz bioder. Polega ona na dostarczaniu organizmowi mniejszej ilości kalorii, niż potrzebuje on do wykonywania codziennych czynności. Powstały w ten sposób deficyt energii uzupełniany jest ze zgromadzonych zapasów (tkanki tłuszczowej), pozwalając na regularne pozbywanie się nadmiaru tłuszczu i chudnięcie.

W połączeniu z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie, dieta odchudzająca pozwala ukształtować smukłą i jędrną sylwetkę.

Dieta odchudzająca
1200kcal, 1500kcal

Lubisz czuć się i wyglądać zdrowo?
Dieta odchudzająca jest dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem

Pełnowartościowe posiłki pozwalają cieszyć się życiem i mieć czas dla siebie.
Odpowiednio dobrana kaloryczność pozwoli Ci zgubić zbędne kilogramy.
Dzięki tej diecie wzmocnisz cały organizm, poprawi Ci się wygląd cery a włosy będą lśniące i zdrowe.
Dieta odchudzająca to pięć urozmaiconych posiłków składających się z chudego mięsa, ryb, węglowodanów złożonych oraz owoców i warzyw. W tej diecie będziesz również zachwycać się smakami zdrowych deserów dietetycznych.

Dieta poprawiajaca zdrowie warszawa

Zachęcamy do spróbowania!

Jak działa dieta odchudzająca można się przekonać już po 2 tygodniach stosowania!
ZOBACZ PROMOCJE
DietaAbonament 5/7 dniAbonament 10/14 dniAbonament 20/28 dni
1200 kcal, 1500 kcal255 / 357 zł470 / 658 zł940 / 1316 zł

Posiłki w diecie odchudzającej komponowane są tak by mimo zmniejszonej ilości kalorii dostarczyć wszystkich niezbędnych składników odżywczych (białek, węglowodanów i tłuszczy) w odpowiednich proporcjach.

Przykładowy jadłospis:

  • Śniadanie: Pudding z mleka kokosowego i otrębów, nasion chia, prażonych wiórków kokosowych i owoców leśnych
  • Drugie śniadanie: Chłodnik z cukini i maślanki z orzechami włoskimi
  • Obiad: Stek z pieczonego łososia, brokuły, jarmuż, fasolka szparagowa i brukselka
  • Podwieczorek: Koktajl z jarmużu, malin, marchewki
  • Kolacja: Wybór świeżych warzyw z hummusem i pasta z bakłażana.